Oj, vad kort det blev

Idag efter skolan tog jag med mig I till frisören för att klippa henne hår lite men de blev visst mkt kortare än jag hade tänkt men jag sa till henne att klippa bort det som va slitet och de gjorde hon men de blev bra och I blev nöjd. Får se va M säger när hon kommer hem från jobbet. 

Skönt på sommaren men lite kortare och så växer hennes hår så snabbt också så de är ju skit samma. Vi är nöjda :)

Nu har vi ätit mat och slappat lite så nu ska vi bege oss mot stranden. Kommer lite fler folk dit ner sedan men nu orkar vi inte gå hemma mer och bara va så nu drar vi. Helg nu också och M är ledig båda dagarna igen för det är festivo här imorn.

Ville bara säga det! ;) Jag måste också fixa mitt hår men orkar inte så får se när jag pallar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0