Öligt

Måndag den 4 juni och idag började jag som vanligt dagen med en promenad/joggingrunda och lite styrka på det. Men va för trött för att orka köra mkt så blev dusch och sedan frukost ist. Efter det tvättade jag ur frysen eftersom vi ofta glömmer att vi lägger i öl där så luktar de och kletar och idag blev jag trött på det.

Har även passat på att tvätta några maskiner och laga mat. Nu är M hemma på lunch. Jag är ensam med A några timmar ikväll för I ska på kalas. Hur skönt liksom? haha. Nej men de ska bli kul bara vi två.

Får se va vi hittar på. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite och sedan sova lite siesta. Känner att de behövs i denna värmen som är idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0