Padel och Sverigebesök

Tisdag den 19 juli. Första gången sedan jag stukade foten jag gjorde någon annan sport än promenader och löpning. Kändes hur bra som helst med lite padel :) De blev rätt så lugnt men de va gutt iaf. Dock är de äckligt kvavt ute idag för igår kväll ösregnade, blixtrade och åskade som fan nä jag gick och la mig.

Men antar att regnet bara höll i sig några minuter för i morse var det torrt och inte ett spår av regn, vi som behöver mkt mkt mkt regn alltså. Mulet idag och det tycker vi är skönt dock kunde de varit lite svalare.

Nu har jag slängt ihop maten som inte alls blev som jag ville. Vet inte varför de inte blev bra men men de får bli så att man får äta det iaf, that´s life! De finns mat iaf, får väl tänka så kanske.

Ska springa och hämta I nu sedan får vi beösk om några timmar och då ska jag ha hunnit plocka undan och lite så innan tänkte jag. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0