Shoppingsugen

till tusen ska jag säga er! Helt galen. Har inte varit så innan jag va på köpcentret en sväng igår med M och henne mamma. Vi letade bara present till Max och då gick man igenom allt jättefort men jag hann se hur många grejer som helst jag ville testa i alla affärer. Helt sjukt!! Så mkt färger och fina grejer.. åhhh... På söndag börjar rean så nästa vecka tar jag med mig I en dag och åker dit tror jag. :) ska försöka hitta löparskor också! Ett par nya är välbehövligt! Solen skiner som vanligt och vi badar i poolen och havet och har det bra. Nu är de ny vecka igen och inatt åker M:s mamma hem så nu är det som vanligt igen efter det men de har varit kul att hon varit på besök en vecka, bryter av vardagen lite! Väntar nu på att M ska komma hem från jobbet så vi kan äta middag, börjar känna mig hungrig så de ska bli gott. Sista natten på madrasser i vardagsrummet idag, kommer sova så skönt imornnatt känner jag i min säng med nytvättade lakan och grejer! Längtar! Snart kommer recept och grejer på godsakerna vi åt i midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0