Soffhäng

Tisdag och idag kommer jag tillbringa dagen i soffan och solstolen i skuggan med boken. Mår inge vidare idag.

Kunde inte somna igår kväll på grund av värmen och när jag väl somnat vaknade jag och hade så ont i halsen att jag inte kunde somna för det. Sedan somnade jag och vaknade igen och så höll jag på och när jag vaknade vid halv sex kunde jag inte somna om, då låg jag och vred på mig till åtta då jag gick upp ducshade av mig och tog en kopp te. 

Har alltså inatt legat och svettats, snorat och haft ont i halsen. Usch va jobbigt, sovit typ tre timmar sammanlagt tror jag. Så trött idag så har suttit i soffan sedan resten av familjen åkte och här kommer jag sitta tills jag ska hämta I om lite mer än en timme. 

Ätit lite glass och kollat på Grease.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0