Söndag

17 juni har vi redan kommit till. Tiden verkligen springer iväg här nere! De känns inte som de va länge sedan de va jul och nu är de juni. Helt sjukt!

Solen skiner, som vanligt typ! Det är torrt, varmt och svettigt. Lite småhängig idag också så jag kände att jag inte orkade följa med till skogen på avslutning med A:s dagis. Paella och massa gott men nej! Bättre jag tar de lugnt en dag till när jag kan. 

Nu har jag bara hosta och snor kvar. Ska bli av med det så är jag på G igen. Har inte tränat på över en vecka nu, det suger! Och det lär säkert inte bli så mkt nu heller när M:s mamma kommer på besök på tisdag.

Jag ska iaf sätta mig ute nu och läsa lite i boken och äta vattenmelon. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0