Spruta

Imorse var det dags för 18 månaders sprutan för A. Jag gick dit med henne eftersom de andra jobbade. De började med att hon ställde massa frågor och sedan spårade allt ur. A börjde skrika och sprattla som aldrig förr, helt hysterisk va hon. Och då skulle tanten bara mäta och väga henne. Hur farligt liksom? Skulle till och med jag våga ;)

Efter det satte vi oss ner ett tag och pratade lite och sedan va de dags för sprutan då började hon gråta igen men de gick ju hur fort som helst och sedan var det över och vi traskade hemåt. 

Nu kommer det ska va feber och sånt jobbigt i helgen men men. Jag lämnad henne inte på dagis idag för jag tror nog knappast att någon i familjen har sovit i natt. A har varit vaken och skrikit och gråtit och haft sig. Nu har hon sovit i snart två timmar och jag hatar att jag måste väcka henne när som för att gå och hämta I. 

Har under tiden hunnit laga mat så de är klart och då kan vi bara va resten av dagen. Får se om vi tar stranden idag också eller hittar på något annat. Jobbigt att göra samma sak varje dag också! Får nog bli lekparken eller någon picknick eller något kanske. Eller bara va här ute och leka.

Mkt och rörigt inlägg men så är det iaf. Nu ska jag slänga in maskinen i torktumlaren. Ciao



Kommentarer
Postat av: Trees, mamma i London,

Vilken liten sotis :D

2012-06-16 @ 19:22:05
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0