Strandmys

Idag åkte vi iväg hela familjen till en mysig strand och satte oss i skuggan under palmerna och bara mös. Badade massa då havet idag var helt underbart skönt. Tre ggr va jag i :)

Vi gick till en av restaurangerna och åt väldigt god mat, som vanligt när man är ute och äter med denna familj :) Jag börjar verkligen tycka om fisk nu, här iaf. Har inte ätit det så mkt hemma men idag beställde vi in musslor, bläckfisk, torsk och så någon liten fisk som va hur gott som helst. 

När vi ändå pratar mat kan jag ju säga att jag har smakat chili con carne också och hur gott är inte det liksom? Jag älskar´t! 

Vi har iaf haft en toppendag på stranden i San Torreros eller vad det heter och nu är alla nyduschade och ska snart inta soffan. Sega är vi men imorn är de ny vecka och ny energi får vi hoppas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0