Utflykt Utflykt

Nu har vi extrem värme igen. Det är smo högsommar nu! Igår tog jag med mig I och vi traskade långt långt långt och stannade och doppade oss vid varje liten strand och sedan var vi framme högt uppe och satte oss och bara va och åt frukt :) Tillbaka till stranden hemma sedan för att leka med alla andra som nu kommit till stranden. 

Där satt vi till runt halv åtta oc bara njöt av den underbara kvällen. När vi kom hem fortsatte vi och satt ute på terrassen och åt middag och njöt av lite snäckor, räkor och vin :) Hur trevlig och mysig kväll som helst :)

Idag vaknade jag tidigt som vanligt. Kl är nu 12 och det är redan 30 grader ute i solen så de är inte helt fel! Har nu suttit ute och läst lite i körkortsboken och nu sitter jag och väntar på mat och det är typ två timmar kvar men är hungrig känner jag haha.

Börjar jobba 15.30 idag då lär vi ta ett besök på stranden igen antar jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0