Vilken natt

Kvällen slutade hur bra som helst igår vi satt ute och åt middag - vin, snäckor och musslor. Myste massa och satt ute och pratade tills kl var 01 då gick vi och la oss. Jag låg och va vaken ett tag till för R satte sig och jobbade till 02 typ och sedan vaknade jag runt 05 av att I grät och alla grejade och styrde här hemma.
 
(SARA här kan du sluta läsa annars kommer du bli äcklad)
Efter ett tag kommer M och lägger sig i soffan och vi ligger och vrider och vänder på oss och efter 45 min började I gråta igen och då gick M igen och tillbaka kommer R och lägger sig i soffan och vi ligger och vänder och vrider på oss. Lyckades inte somna så har varit vakna sedan 05 allihopa för I har haft skithög feber och spytt i sängen på golvet och allt. Så M har varit uppe typ hela natten och torkat spyor och fejjat. Äckligt jag vet men sant!

Hon såg helt sliten ut när jag gick upp sedan och idag var det avslutning och dans i skolan och de ville hon såklart gå på så vi gick dit och hon hängde inte alls med men men nu är det gjort iaf. Lite piggare nu och jag har lyckats få henne att äta lite.

De var säkert så att hon lyckades få någon dålig mussla eller något igår men ingen aning. Lediga idag iaf alla utom R som är på jobbet. Midsommar och jag sitter och kollar på Fem myror är fler än fyra elefanter med I, A sover och M och hennes mamma är på stan och köper grejer till kvällen.

Det är midsommarfirande som står på schemat och vi har bjudit in Ulla och Javier vilket ska bli grymt trevligt :) De blir alltså fyra svenskar och två spanjorer. :)

Långt och rörigt inlägg men aja, så ligger de till iaf. 

Kommentarer
Postat av: Sara

fyfan ni spyr ju mer än någon annan där nere! vet inte om jag vågar komma ner ;)

2012-06-25 @ 10:54:37
URL: http://lovehatetragedy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0