1,2 mil

Redan igår kväll efter att ha suttit still i soffan kände jag träningsvärken och de var grymt mkt så ni kan tänka er hur svårt det var att ta sig upp ur sängen idag. Halv åtta var jag iaf vaken och käkade frukost, bytte om och hoppade på hojjen ner till Åbro för att möta upp Angelica och ge oss ut på en promenix. 1,2 mil senare var vi hemma och jag hoppade på hojjen och trampade/gick hemåt. 

Slängde alla kläder rätt i tvättmaskinen då de luktade efter allt os under tiden vi gick med bajs och allt va de va. In i duschen och nu har jag precis ätit igen. Höll på att hungra ihjäl där ett tag trodde jag efter jag duschat. 

Ska sätta mig och slappa lite lätt i soffan innan jag ska ner och klä på mig och sminka mig och lite smått. Sedan går Ann-Sofie och jag till Carina som yller 50 idag och grattar henne. 

Dags att röra på mig kan inte sitta still för länge för då kan jag inte röra mig sedan haha. Ha en fortsatt bra dag! 

Måste även passa på att säga GRATTIS till pappa som fyller 45 idag. (Funkade inte lägga in bild men iaf)

Kommentarer
Postat av: Saris

SV; haha ja på Björkbacken ;)

Mitt hem är affären mellan apoteket och konsum ju! Där måste vi handla glass :D Hört något från skolan? Pyss

2012-03-28 @ 13:50:09
URL: http://sarasvenssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0