14 plus i skuggan

i Sverige! Det är galet, vet inte när det var så varmt och skönt som det har varit idag senast jag va i Sverige. Var säkert 1,5 år sedan om inte mer. Skönt iaf!

Började dagen med en morgonpromenad för att handla vissa saker som fattades till maten jag fick för mig att testa idag. Vilket blev mkt god :) Gulaschsoppa med bulgur! Mumsigt värre måset jag säga! Receptet kommer för er som skulle vilja testa det ;) 

Efter det fortsatte jag med tvättning och sedan städade jag av huset lite och grejade. Sedan hade det gått x antal timmar och då klädde jag på mig träningskläder och begav mig ner till träningen. Tror inte jag vet vad det var jag tränade först för de gick så dåligt och jag var trött och helt lost men efter att ha stått på sidan 2 min och kommit in i det lite blev det bättre och sedan rullade de på med styrka, skott och löpning. 

2 timmar senare var vi klara och då hade jag efter bara några minuter in på träningen lyckats snubbla på bollen och gjorde värsta vurpan, flög ner och landade på knäna och sedan vidare ett halv varv runt och kom på ryggen så det värker i knäna och det är inte skönt, får se hur det är när jag vaknar imorn. Men så är det! 

Ska tydligen va med och spela match på lördag också. Det blev jag förvånad över, konstigt. Fick va med på träningen imorn också men då kan jag inte men iaf. Galet. Har ju inte spelat mkt fotboll alls se senaste två åren. Men det blir säkert kul att spela några minuter för mkt mer lär jag väl säkert inte orka men men. Räcker för lilla mig iaf ;)

Nu har jag sett på BB och ska gå och lägga mig och sova. Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0