......aj

Träningsvärken börjar redan smyga sig på känner jag när jag för första gången idag sitter i lugn och ro i soffan och gör absolut ingenting. 

Fotbollsträningen gick men shit, löpning på slutet och styrka innan det. Tar på kroppen och känner redan att det värker i hela benen och armarna. I armarna även pga tennisen antar jag men det är skönt att känna att man gjort något men ja haha. Jobbigt kan de också va. 

Men jag ska inte ligga och sova hela dagen imorn utan jag ska upp tidigt och vid halv tio blir det morgonpromenad med Emma och efter det är jag redo ifall jag måste sticka till tennishallen igen. Om inte blir det nog lite slapp hemma för på kvällen är det fotbollsträning igen. :)

Väl hemma blev det dusch och sedan lagade jag hamburgare då ja inte ätit ordentligt med mat idag och efter mkt träning är jag hungrig så de satt fint. Öste på vitlökssåsen vi hade vid grillningen igår och så lite tomat, ost, stekt ägg och goda grejer :) Ett glas mjölk till det och jag kommer sova fint. 

Sitter nu och väntar på BB får se om jag orkar se hela ens, är skapligt sliten. Nu ger jag mig. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0