Älskar vädret

Till och med jag trivs och njuter för fulla muggar när vädret är som det varit nu i två dagar. Hoppas det håller i sig i helgen också, vore ju inte fel. Man blir ju så mkt piggare och gladare när man vaknar på morgonen runt 08 och man ser att det är 12 grader i skuggan redan då. 

Tar vara på dessa dagar nu för det är ovanligt antar jag eftersom vi bara är i mars. Är ute så mkt som möjligt. Idag har jag haft besök av Frida, vi satt ute i solen och snackade skit och hade de bra :) Har även gjort en tårta till morgondagen som smakade som den skulle. Nu hoppas jag bara att kroketterna blir lyckade imorn också.

Har tränat fotboll idag i bara shorts och skulle kunnat ha bara t-shirt också för det var för himla varmt. Tränade med A idag vilket var så kul tills jag sträckt mig i baksidalår. Fyfan va surt! När jag väl är på träningen. Det suger! Hoppas jag hinner bli bra till matchen på söndag bara. 

Nu är det BB som gäller sedan kryper jag ner för lång och stressig dag imorn med handling, matlagning och styr. 


Kommentarer
Postat av: Emma

Heej! Haha! Ja det stämmer :d Ja men det gör jag gärna! Brukar oftast gå själv så det är kul med lite sällskap ju! Så härligt väder ute nu med!

Vi kanske kan gå någon dag nu i veckan då? Vi kan ju höras. Är rätt så förkyld nu men jag hoppas det är över inom de närmsta dagarna! :)

2012-03-25 @ 12:15:54
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0