Bebismys

Tar bussen till Mörlunda idag för att träffa Sandra och hennes son och förhoppningsvis tycker han om mig lite iaf så jag kan få bebismysa lite. Blev sugen på det igår när jag såg mina andra småttingar från Spanien.

Ser ut att börja blåsa nu igen ute men hoppas inte det blir lika mkt som igår för det var galet. Det som störde mig mest var att jag kom ner på mitt rum efter att inte ha varit där på hela dagen och märker att det är ISKALLT, konstigt när fönstret var öppet, de hade blåst så mkt så haspen eller va det heter hade lossnat de är lite lös tydligen. Det var inte varmt att lägga sig i den sängen men så är det. Hoppas den inte åker upp idag bara. 

Nu ska jag slänga på mig kläder innan farmor kommer och hämtar mig och kör mig till stationen. Hemma ikväll någon gång igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0