Bokläsning

Nu har jag böcker att läsa igen vilket känns bra. Har jag inte något att göra kan jag sätta mig med en bok och nu har jag lånat fyra stycken av Malin och inte vilka som helst utan alla i Twilightserien :) Spännande att läsa ska de bli! 

Premiärgrillat idag med pappa och Helene vilket var smarrigt :) Sitter och har redan en späckad vecka framför mig med träningar, match, Västerviksbesök för lite mys med kusinerna och sånt skoj! Men hellre ha något att göra än inget alls för nu har jag varit hemma i två veckor och börjar få lite panik nu. 

Ne, har inte så mkt mer att säga. Ska bänka mig framför BB snart en det suger på söndagar för det är reklam hela tiden då. Lite tråkigt men så är det! 



Kommentarer
Postat av: Emma

Låter bra det! Förmiddagar är perfa. :) Jag mår lite bättre idag så vi kanske kan gå imorgon (tis)? ;)



ons, tors sedan jobbar jag. :(



haha! :)

2012-03-26 @ 11:02:20
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0