Fotboll och redan träningsvärk

Sov som sagt i Gullringen inatt och igår kväll blev det god mat, vin och gottigheter :) Kände mig helt slut efter några timmar idag och la mig i soffan och vilade ett tag innan det var dags att åka ner mot ceos för fotboll. Kändes tungt innan men när man väl värmt upp och va ute på planen var det hur kul som helst. Visst var det grymt jobbigt också men så är det. 

90 minuter senare på mittbacksplatsen var jag helt förstörd. Skyndade mig idag tkt jag men ändå lyckades jag va sist in och ut ur duschen precis som vanligt haha. Men det är skönt att ta det lugnt. Allie kom och hämtade mig och vi åkte hem hit och ställde fram chips, godis, vindruvor m.m. och satte på Mamma Mia och pratade och hade de mys bara.

Kul att ses en snabbis där, hon åkte nyss hem så nu ska jag dra mig ner i källaren och lägga mig och sova för imorn kommer det va svårt att ta sig upp ur sängen känner jag då träningsvärken redan skriker i mina ben. Men imorn väntar bakning och stoj för vid ett får jag besök och då är det jag som bjuder på fika :)

Nu ska jag sova, godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0