Middagsbjudningar

Blir bjuden på middagar hit och dit hela tiden känns det som. Folket säger att de vill passa på att träffa mig nu för de vet inte när jag sticker iväg igen haha. Och det stämmer det vet jag inte själv heller. Men jag tackar inte nej till det, gott med mat ju :)

Igår var jag hos Carina, Svonke och Tove och åt en jättegod tacogratäng och god glass till efterrätt. Mätt och belåten och efter mkt prat traskade jag hemåt och blev typ "jagen" av en katt. Nej men den hoppade så konstigt över till min sida av gatan och då blev jag livrädd men den blev skrämd av en bil sedan så den stack. 


Idag vaknade jag och kände mig lite sådär, halvkrasslig i halsen och allmänt trött och seg. Men efter att ha legat och kollat på Big Brother i soffan några timmar tog jag tag i mig och gick och lämnade fat, dukar och filmer och saker hos folk i släkten och va hemma några timmar senare efter att ha pratat och grejat.

Hoppade in i en skön dusch och kände mig hel färdig nästan som jag hade fått lite feber och la mig och vilade lite innan jag slängde på mig lite mascara och lite kläder och gick bort till mormor för att äta middag med resten av familjen.

Ytterfilé, potatis och tacopaj. Mumsigt! Ännu mer glass och godsaker. Kan inte äta så här mkt onyttigt nu känner jag. Är inte van så två ggr i veckan eller två ggr i rad är väldigt mkt för mig. 

Nu är jag hemma igen och ska kolla BB igen innan jag kryper ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0