Mys med brudarna!

Började som sagt dagen med en långpromenad, sedan var det så himla varmt och skönt så jag satte mig ute och läste lite tidningar innan jag kom på att jag kunde städa på altanen så man kan sitta där ute nu och ha de bra på dagarna och kvällarna! Sagt och gjort!

Dammsugning, moppning, dammning, förnsterputsning och lite rensning och några timmar senare med en paus för matlagning och bakning var jag klar. Hoppade in i duschen och dukade bordet och ställde fram dumlekakorna och havrebollarna jag slängde ihop lagom till Terese och Hanna kom hit.

Där ute satt vi i några timmar med mysbelysning, levande ljus och värmen på. Musik i bakgrunden och brasan tänd. Så mysigt, nu är man nära sommaren. Hoppas vädret kan hålla i sig några dagar nu med. De vore för skönt isf. Iaf imorn så jag kan fixa klart lite saker och grejer. 

Imorn ska jag baka och greja ännu mer, två saker som ja måste göra imorn som ska stå i kylen över natten. Hoppas det blir bra. 

Frida kommer hit på besök imorn också, ska bli grymt kul för det var inte igår inte! Rörigt inlägg så nu kryper jag ner så jag orkar upp imorn. Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0