Mysigt ska de va

Har haft en mysdag med Malin idag. Hon kom hit och innan blev jag sugen på frukt så de blev blåbär-, hallon- och björnbärspaj, ananas, mango, druvor och andra frukter med glass och lite godsaker. 

Satt och snackade skit och avslutade med att se på Dirty dancing. Den är ju bara så jäkla bra. Fattar varför alla har tjatat på mig att jag måste se den, nu har jag sett den två ggr på en vecka och lär se den många fler gånger. En favvis måste jag säga :)

Efter de var det dags för promenaden med Linda för min tränare sa till mig att de borde jag ta en för jag vet själv att imorn kommer min träningsvärk va ännu värre en den är just nu och nu har jag ont så fort jag rör mig. Hela benen från baksida lår och neråt och in i ljumskarna värker de men fan va skönt att man känner att man gjort något. 

Nu har jag precis duschat och ska sätta mig i soffan och kolla tv resten av kvällen. Imorn är det tydligen måndag igen, vilket inte spelar så stor roll för mig, får se va som händer imorn. Träning på kvällen blir det nog iaf antar jag om inget annat dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0