Så kan man också göra

pappa ringde till mig idag när jag satt och åt pannkakor hos mormor och sa att dom ska till Julia och äta mat och då undrade jag såklart varför inte jag hade blivit bjuden. Hon tänkte säkert inte på att jag va hemma. Hon sa att hon hade ingen stol och så hade hon ingen mat till mig hon hade bara köpt fyra kycklingfiléer så jag tar med mig egen matlåda och sätter mig haha.

Tar tacopajen jag tog med från mormor igår så kan jag också va lite social med familjen haha ;) Udda tjej men så är det!

Har iaf fått värsta braiga idéen efter att ha suttit och läst Maria Montazamis bok. Så snart är det jag som bjuder på middag här hemma och det blir ju inte vad som helst utan spansk tapas såklart :) Det lär bli kul! :)



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kul, jag visste inte att maria hade en egen boookis :) Ska med läsa den!

2012-03-15 @ 16:21:32
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0