Tapashandling

På fredag ska jag bjuda familjen på tapas här hemma med lite spanska rätter vi åt där nere och lite andra tapasrätter jag hittat recept på. Får se hur det blir men hoppas något blir ätbart iaf. 

Pappa och jag var och handlade idag så nu är kylskåpet uppfyllt med det mesta: grönsaker, frukter, ostar m.m. ska bli så himla kul att fixa och greja med allt också. Börjar med två saker reda på torsdag som ska stå över natten. Nervöst, hoppas jag inte misslyckas nu för då blir det ingen mat haha.

Hoppas någon hittar något som de tkr om också men det återstår att se. Kul ska de bli iaf och trevlgt framför allt? eller framförallt? :) Aja, trevligt blir det!

Nu börjar BB, dags att slita sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0