Träningsdag

Måndag och veckan kunde nog inte börjat bättre. En seg morgon och kl va lite innan 11 innan jag kom ut på min promenad men efter en timma va jag hemma igen och då ringde Johan och undrade om jag kunde hjälpa till i tennishallen några timmar så jag åkte dit och har varit där i tre timmar nu och är hemma och slänger i mig lite käk för att sedan dra ner mot ceos för fotbollsträning.

Känns bra måste jag säga men får se hur det går på fotbollen med mitt lår. Känner inget nu men får se hur de blir med skott och sånt. Hoppas på att de går bra.

Nu ska jag käka!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men det blir kanon! Halv 10 imorgon? ;) Isåfall kan vi kanske mötas vid VOK-rondellen där? Du kan ju ta mitt nummer ifall du inte kan eller något :)

0703114367

2012-03-26 @ 20:43:39
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0