Utlandet

Helt galet vad jag känner mig pigg och på topp idag :) Det är vädret, garanterat. Till och med sovit "länge" idag vaknade 08.45, kikade ut och solen lyser och termometern visar 11 grader. Tror det kommer bli varmare och fan till och med jag trivs idag så ska käka lite frukost och plocka lite sedan ska jag ge mig ut på långpromenad och då menar jag lång. Musik i öronen och det är toppen :)

Därför känns det lite som jag är utomlands idag för nu sitter jag och äter nya yoghurten som har smak av cocos och ananas och den är god :) Det enda som saknas är havet, strandpromenaden och palmerna men får tänka på det haha. 

Långpromenad, dusch och sedan ska jag baka något för ikväll kommer Terese till mig och myser lite. Annars är det lugnt. Ha en bra dag Sverige och gå ut med er!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0