Vi älskar mat

typ så har det varit denna helg. Det enda vi har gjort är att äta känns det som. Men det är ju gott! I fredags bjöd jag som sagt på tapas och då stod jag i köket och lagade mat och grejade från 11-18. Det var alltså mkt mat och många rätter. Kanarisk potatis, omelett och sallad m.m.

Igår tog vi ut och överraskade Carina som fyller 50 på onsdag. Det var en kul och lyckad kväll då vi åt mat på Monte carlo och sedan vidare hem till Nippe och Ann-sofie där det för mig och Sebbe blev tequila, mintu, öl och vin. Värsta blandningen det var ett tag sedan men det funkade. Mår inte dåligt idag är bara trött men det gör inget. 

Väret har varit bra i ett par dagar nu och hoppas det håller i sig för detta gillar jag. Då har jag något att göra på dagarna. Sitta ute och sola lite. Hur skönt liksom?! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0