Vilket väder

Sovit pissdåligt inatt. Kunde inte somna för de första och vaknade säkert en gång i timman och svettades och grejade och hostade och allt så de va inte så kul. När jag sedan vaknade runt halv åtta kikade jag ut genom fönstret och såg snö, blåst och hörde åska. Herregud, sjukt väder! Men några timmar senare kom solen fram men det spelar ju typ ingen roll när de blåser storm.

Har alltså inte varit ute idag då min hals har sagt ifrån och min hosta blivit lite värre. Sitter inne framför brasan nu ist och dricker te och lyssnar på musik. Väntar på att Malin ska komma med böcker så jag har lite att läsa om dagarna när jag går hemma och väntar på besked. 

Blir med andra ord ingen träning för mig idag heller men så är det. Tränar jag så lär jag blir värre och det pallar jag inte när de väntas en helg med tapas, överraskningar och fotboll. 

Hoppas på att de inte blåser lika mkt imorn, vill kunna gå ut och få lite luft med känner mig lite instängd nu. Har inte gjort så mkt idag heller. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0