1 vecka

Idag är det en vecka sedan jag kom hit. Vid den här tiden 11.30 lyfte planet från Växjö flygplats. Tänk att det redan har gått en hel vecka. Och hur bra har den inte varit då. Klarblå himmel och sommarväder! Badat i havet, lekt på stranden och massa annat kul. 

Nu har jag precis varit ute på en promenad och testat att jogga lite. Ska ta mig en frukt och sätta mig ute och läsa lite nu. Om 2 ½ timme ska jag hämta I och idag ska hon och jag äta croquetas :) mums! När M slutar jobbet och kommer hem med A drar vi fyra ner på stranden med I:s kompis + familj. Lär bli en bra eftermiddag/kväll! 

Har tagit några bilder och här kommer de. Inga roliga och så men men. 


Popcorn, popcorn alla älskar popcorn


Grymt varmt att promenera på morgonen. 

Kommentarer
Postat av: Louise

Dagens blogg?

Lämna en kommentar om att du är med, desstu fler kommentarer du lämnar desstu större chans har du att vinna.



Lycka till!

(vinnaren får en länk)



http://laakinoiise.blogg.se/2012/may/dagens-blogg-12e-maj-2012.html#comment

2012-05-12 @ 17:33:20
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0