Alltid lika tråkigt/jobbigt

När man ska iväg en längre stund så är det alltid massa hejdåkramar till alla man känner typ och det är alltid lika tråkigt/jobbigt. Inte så konstigt kanske, att säga vi ses om några månader. Inte så länge nu men ändå inte kul. Men så är det.

Snart är jag här igen antar jag! Tiden kommer bara springa iväg.

Imorn - torsdag och mitt schema är fullt. Tur för mig att jag vaknar runt sju så jag hinner med att styra lite. Imorn ska jag:

  • Tvätta
  • Göra knäckabröd
  • Packa ner det sista
  • Fixa boardingkortet
  • Ringa Ida & Deborah
  • Äta mat hos syrran
  • Hälsa på mormor & Malin
  • Gå till apoteket & Önska
  • Ha torsdagsmys med Hanna & Terese framför Let´s dance, New girl och Big Borther
  • Hoppas kunna somna och sova för tidig avfärd på fredagmorgon
Ja, ni fattar! Jag vill hinna med att sitta i solen också men antar att det ligger sist på denna lista. Känner att jag inte behöver det eftersom jag kommer ha sol nu framöver! 

Nu BB! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0