Älska stranden

Hur skönt är det inte att gå till stranden sent på eftermiddagen och stanna tills solen försvinner och bara va där, slappna av och mysa? Jag älskar det och det tror jag nog inte jag är ensam om. 

Vi har varit där nere två kvällar i rad nu och barnen är så stora nu så de leker och klara sig själv för det mesta så vi vuxna kan sitta och ta det lugnt. En dag går jag ner ensam med en bok och bara är. Eller på måndag när de andra är i skolan och allt kanske. 

De säger att det ska bli dåligt väder imorn så får se hur det blir. Har varit dåligt två dagar i rad nu och spruckit upp på eftermiddagarna och idag var det riktigt varmt när vi kom till stranden ska jag säga er. Men vi hae de bra och ett dopp blev det :)

Väl hemma blev det bad och mat för barnen och I ville ha tortilla så jag va snäll och ställde mig och gjorde en med potatis och sallad till det så blir det till middag för oss vuxna också när de kommer hem från jobben om någon timme. 

Nu har vi käkat popcorn och myst i soffan, A sover och jag ska när som gå och läsa en bok för I och hon lär somna på direkten ser jag då hon ligger och halvsover i soffan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0