Dopp i det blå

Vaknade och mådde mkt bättre idag! Så M och jag tog med oss I till stranden och nu är vi hemkomna efter några dopp och lite sol. Hur skönt som helst och massa folk eftersom att det är söndag. 

Väl hemma duschade I och jag av oss i slangen här på terrassen och nu sitter jag här med en öl och njuter av ledigheten ;)

Vilken vecka och vilken värme det har varit. Helt fantastiskt! Får se hur de blir nu veckan som kommer. Det är ju som sagt bara vår än och det är sagt att det ska bli vårvärme alltså lite svalare nu. Denna vecka har vi haft värmebölja från Afrika så inte undra på att det varit så varmt. 

När man sätt på vädret på tv:n har det varit uppåt 41 grader på vissa ställen och här har vi haft 37 tror jag det högsta var en dag. 


Nu väntar vi på att vi ska sätta upp poolen så är sommaren räddad

Veckans fundering: I undrar varför vattnet i havet är blått men vattnet i flaskan är genomskinligt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0