Ensam hemma

Tisdag och alla mår bättre idag. R tog med sig I till skolan och M tog med sig A till dagis och jag sitter här ensam. Idag hämtar jag I kl 16 och M hämtar A efter hon slutat jobba så jag är själv i stort sätt hela dagen men det lär väl gå så fort ändå, helt plötsligt är det dags att gå och hämta henne. 

Har städat lite snabbt nu samtidigt som jag håller på att tvätta lite tvätt och ska ge mig ut på en kort promenad nu och kolla runt lite bara. Det har öppnat en ny matbutik precis jämt oss så det är hur bra som helst. Ska kika lite i den också och se för har lite saker jag behöver handla.

Annars ska jag sätta mig ute och njuta av solen innan det är dags att laga mat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0