Eurovision song contest 2012

R är helt galen i spanska låten som han bara tycker är sååååå bra. Första gången nej men nu när man har hört den ett par gånger så är den ju inte dålig. Inte som förra året iaf. 

Men det är ändå svenska Loreen som ligger etta på alla listor här också och är en stor favorit. Lyssnade en gång på tv:n och hörde fler jag tkt va ganska så bra men kommer inte ihåg vilka land det var nu. Jag har aldirg varit ett stort fan av melodifestivalen men men blir ändå att man tittar på det om man inte gör något annat. 

Varit ute och gått en promenad nu i blåsten och herregud de va skönt men ändå inte. Det blåste för mkt på vissa ställen. Nu har jag duschat och slappar här. Ska måla naglarna hade jag tänkt, så vet ni liksom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0