Första dagen i Spanien

Efter 14 timmars resande igår hämtade Rodrigo mig vid busshållsplatsen i Lorca. Flyget, bussen och allt gick bra och rullade på smidigt. När jag kom ner till Spanien var det varmt och skönt! 

Hemma här sov Astrid så jag myste med Ines som va helt galen och sedan åt vi middag, drack vin och snackade skit. Sedan somnade jag gott ska jag säga er. 

Vaknade idag och mös i soffan med Ines i några timmar innan de andra två vaknade. Vi har varit ute och lekt och bara varit. Nu är föräldrarna och jobbar och jag är ensam med barnen resten av kvällen och det ska bli kul :) 

Astrid har blivit så stor eller hon ser äldre ut och pratar hela tiden typ och går jättebra typ springer och är för go nu alltså. Började nästan gråta när hon kom i morse och jag bara Astrid kom och hon kom springades och kände igen mig så det var kul :))

Aja, orkar inte skriva mer nu ska vi till lekparken. Ha de bra! 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter oerhört mysigt och så kul att hon kände igen dig direkt. Mys på nu och glöm inte uppdatera :)

Pusss miss u

2012-05-05 @ 21:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0