Golfproffs

Inte varit någon rolig natt och dag för mig inte. Vaknade inatt och hade ont i kroppen och när jag sedan orkade ta mig upp ur sängen i morse runt 10 vilket är väldigt länge för mig då hade jag feber, ont i magen och huvudet och usch mådde inte alls bra. 

Låg i sängen och vilade tills det var dags för mat och efter den sov jag två timmar och var lite piggare när jag vaknade. Då hoppade jag in och duschade av mig innan jag följde med R och barnen till Lorca för att spela lite golf. Vi stod och slog och han lärde mig hur man skulle göra och massa och de gick väldigt bra faktiskt :)

Hoppas vi gör de några fler gånger. Nu är klockan halv tio och jag sitter och väntar på mat är hungrig men de är nog dryga timmen kvar men det går fort. Gosar ner mig lite i soffan så länge och slappar. 

Hoppas jag mår bra imorn så man kan gå till stranden eller något kanske.

Förut undrade I om vi kunde åka till Mallorca imorn. Vi bara va, vi kan inte åka till Mallorca liksom. Hon bara men jag vill ju åka dit och leka och sånt. Vi fattade inte vad hon menade men efter att ha tänkt ett tag kom hon på att hon menade IKEA. Haha, lite skillnad kanske. Men hon uttalar det AJKEA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0