Lördagsmys

Hanna jag ska inte glömma det haha ;) Du är rolig du!

21.30 och båda sov. Herregud va skönt men va mysigt vi har haft de ikväll. Varit i lekparken en sväng där A har sprungit omkring och nu kan hon göra allt, klättra upp och åka ner i rutschkanan själv och greja. Genast roliurgare att gå till parken. 

När vi kom hem blev det middag för I och A och sedan bänkade vi oss i soffan framför en film och käkade popcorn och hur söta var dom inte då de små liven? De satte sig på varsin liten stol och pall och skålen stod mellan dem på golvet och de åt hela tiden och drack vatten och bara mös. Tog kort men de kommer när jag orkar lägga in.

Sedan blev det många sagor för I och sedan somnade hon på dirren och nu sitter jag här. R kommer väl om dryga timmen och jag kollar på spanska BB nu haha. M kommer inte förrän i natt hon slutar jobbet nu vid 22 och efter det ska hon på möhippa och det lär nog ta ett tag för hon som ska gifta sig ska leta efter alla de som är med henne för de ska ha en mask på sig med pojkvännens ansikte på i hela Aguilas. 

Skriver en rad om vädret också för det är ju det alla i Sverige är intresserad av. Vi har haft sol, varmt och skönt ca 22 grader kanske. Helt lagom alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0