Mys under palmerna

Igår, lördag åkte vi till en strand 15min bort och mös under palmerna. Läste skvallertidningar, pratade, badade, åt och gott drack m.m. Hade en sjukt bra dag helt enkelt :) Efter 6 timmar iväg åkte vi hemåt igen och duschde och åt innan vi intog soffan och Eurovision.

Många skapliga låtar i år tckte vi allt och hur gött var det inte att Sverige vann då?? Helt kanon, vi drack våra gin&tonics och vin och dansade och hade de bra! Två svenskar sitter i Spanien och håller alla tummar för Sverige och efter ett tag kom vi fram till att JA, vi kommer vinna!

Samtal och sms från alla härifrån som grattade oss haha. Sent i sängen och vaknade tidigt pga barnen gråter och skriker och håller på.

Har helt klart vaknat på fel sida idag. Varit arg och irriterad hela dagen, så har hållt mig undan från de andra ;) Har suttit ute och läst och bara varit. 

Promenad och jogging nu på kvällen och nu sitter jag och känner mig lite piggare. Hyrt Twilight filmen idag med som vi ska se på senare ikväll. Härligt härligt! Får jag se den på engelska också. De har jag ju inte gjort än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0