Namnsdag

Va ute med barnen en sväng nu på kvällen vi promenerade bort mot hotellet och ut på en liten klippgrej där och satte oss och mös ett tag och då kände jag att gud va skönt dit ska jag gå någon dag med en bok och bara mysa. Perfekt alltså! 

Vi hann även med att leka i lekparken och på stranden. Där satt man och hörde vågorna och vinden fläktade så skönt. Underbar eftermiddag/kväll. 

Hem och i med barnen i badkaret och nu sitter de och kollar på tecknat då passar jag på att skriv av mig lite och snacka med lite folk.

Har fått ett samtal från pappa idag som grattat på namnsdagen och lite sms :) Det tackar jag för. Men det bästa av allt är att Ida ringde mig förrut :) Då blev jag glad. Skriver även med henne nu! 

Nu gosar jag snart ner mig i soffan med resten av familjen. Antar att de blir några serier idag, såg R hade köpt något nytt som skulle va himla bra sa han. Det återstår att se. 

Jag vet ni säger att ni vill se bilder och jag vet jag är dålig på det men det kommer. I sommar kommer jag spendera varje dag med småttingarna och då ska kameran med varje dag! :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0