Nu vet jag

Helg och vi är slöa, som vanligt typ ;) Men om några timmar är det dags att jobba då blir det fart, spricker det upp blir det nog stranden ett tag. 

Igår var det nästan så de var på väg att regna på förmiddagen och det var nästan kallt typ 24 grader bara. Passade på att jogga lite och fixa lite saker. Underbart skön dag med andra ord. 

På eftermiddagen sprack det upp och vi gick till stranden och mös och hade de hur skönt som helst. Barnen somnade tidig och M och jag åt middag och drack vin och babblade på. Hon berättade ännu mer från sin tid i Spanien och allt när hon jobbade som showartist och allt det. 

Hon rekomenderade det verkligen och jag har tänkt på det redan innan så vet nog jag ska ska göra nu efter detta tror jag. Hon sa även att hon kunde höra lite med hennes kompis och så. Hoppas de blir bra med allt! 

Säger inte så mkt mer nu men snart så. Planer på G :) Men först hoppas jag på att min andra familj kommer till Sverige, Vimmerby på semester i augusti så vi kan gå på ALV och ha de kul!! 



Kommentarer
Postat av: Saris

vad för planer?:D tell me!

2012-05-24 @ 22:01:50
URL: http://lovehatetragedy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0