Poolbad

Torsdag och det känns som måndag. Konstigt men det e bara för att M jobbar som hon brukar göra på måndagar idag ist för i måndags. Rörigt men så är det. 

Jag har idag tvättat och städat och gjort egen glass av vattenmelon, ananas och andra goda frukter :) Mkt gott blev det!

Mulet på morgonen men finare nu på eftermiddagen och värmen ute är galen, herregud. Därför åker vi upp till poolen hos I:s kompis och badar om dryga timmen. M skjutsar oss och hem går vi, långt är de men inga problem för mig inte. Får se de som träning! 

Ska bli skönt att bada i poolen igen, det var ett tag sedan! Vi måste fixa vår snart också! 

Igår testade vi Smöoy yoghurtglassen och de va inte äckligt hörrni! Jag tog bananyoghurt med ananas. Ska dit någon dag och testa smoothie. De såg riktigt gott ut. 

Nu ska jag sova lite siesta några min innan vi ska dra oss så jag orka kvällen för den blir lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0