Rubrik

Hatar att komma på rubriker verkligen. Det är tråkigt! 

Idag är det iaf torsdag och jag va upp tidigt och gjorde mig redo för en promenad/joggingrunda när alla åkt. Sagt och gjort. Började med att gå hela strandpromenaden som uppvärmning och sedan satte jag igång och joggade sakta men säkert. 

Foten var lite sådär i början innan den blev van vid att löpa så jag joggade ett tag, inte länge för jag orakde inte. har inte sprungit på 1,5 månad så de va tufft och ännu tuffare i denna värme. Men lyckades nog komma upp i iaf 2 km tror jag. 

Får se till att göra detta nu varje morgon och se om det blir bättre. Vill hinna spela lite tennis här nere ju så det är dags att sätta fart.

Hemma väntade en skön dusch och sedan har jag suttit ute i solstolen och läst boken och nu har jag precis ätit lite mat innan jag ska hämta hem I från skolan. 

Idag jobbar jag länge så de blir stranden eller lekparken sedan i eftermiddag. Imorn är det fredag igen och alltså två veckor sedan jag kom hit. Det rullar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0