Sommarvärme

Hej och hå! Torsdag och när jag gick till skolan med I idag runt 09 var jag helt slut efter jag kom hem 3 minuter senare och varm. Det är så grymt varmt ute idag. Tog en kort promenad och ska försöka mig på att jogga lite sakta någon dag nästa vecka tror jag. Känns som de kanske skulle kunna funka. 

Annars har jag inte gjort så mkt idag. Legat ute i solen och läst lite men nu börjar de bli för varmt så nu blir jag inne tills jag ska hämta I om dryga timman. Senare i eftermiddag tar jag med mig barnen ner till stranden och badar och myser :)

Kan inte klaga hörrni! Hoppas ni har de lite varmt och skönt hemma i Sverige också. Jag vet jag suger på att ta bilder därför får ni några gamla sedan förra året. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0