Spanienväder

Det har jag fått höra mkt idag. Det har verkligen varit en underbart varm och skön dag :) Jag har träffat Michaela, fam. Svensson & Angelica. 

Promenad i värmen på morgonen och det var svettigt, hem och svettas lite till med styrka och efter det satte jag mig ute i solen och läste och hade de bra. Dusch och sedan håll igång ett tag. Nu är jag hemma igen och har lite dötid på ca två timmar och funderar vad jag ska göra.

Tror jag sätter mig ute och njuter lite till. Promenad känns lockande men det blir för mkt idag så får se till att hålla mig still ett tag nu. Slänga ihop en fruktsallad och sätta mig i solen är ett förslag jag kom på nu...... Så blir det! 

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0