Underbar morgon

Vaknade av gråt och skrik när kl va åtta så kände att jag inte ens behövde lägga energi på att försöka somna om. Gick upp och lekte och fixade barnen sedan bestämde jag mig för en långpromenad bort från Águilas. Sagt och gjort. 

Traskade bortåt, bortåt och ännu längre bort. Gick längst med vägen på cykelbanan till jag kände att nu svänger jag och då va jag på en strand jag varit på en gång och man kan gå hur långt som helst uppe på bergen och allt sånt via massa stränder så hem hittar man. Vände där och gick längst stränderna tillbaka hem och hittade massa små jag inte tänkt på innan.

Svettig och solbränd kom jag hem igen! Detta lär jag göra flera mornar! Måste passa på nu när jag har en månad på mig innan barnen är hemma hela dagarna. 

Dit ska jag ta med barnen i sommar, visst de tar ett tag att gå och det är jobbigt speciellt med en barnvagn och så ska de stora stå på på en fjong som sitter på vagnen ni vet. Men men, vad gör man inte. När man är framme och kan spendera hela dagen där är de rätt nice. Utflykter tkr vi om i denna familj så de blir nog bra.

Ligger några ruttna hus längst stränderna också och det är tråkigt att inga bor där, de skulle man kunna göra så fina och så tillhör de en egen strand också, hur fel liksom? Störigt att de som äger husen låter de ruttna igen. Pappa, flyttar du ner hit och så köper vi huset och bygger om?? :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Va härligt det låter Sofia. Passa på att njuta!! Har också haft en go dag i dag. Vi har toppenväder här hemma!! Skönt att foten verkar OK så att du kan promenera lite nu. Kram

2012-05-24 @ 15:32:14
URL: http://hemkunskapsfroken.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0