Vilken söndag

Den slår de senaste söndagarna med hästlängder. Snacka om att vi har haft en underbar dag eller? Började morgonen med mys i soffan och gemensam frukost, sedan slapp i soffan och efter det gick vi ut i solen och det var så skönt. Soligt, svettigt, varmt och skönt. 

Lekt ute och varit ute hela dagen, suttit ute och solat och njutit. Helt fantastiskt! Grillat och ätit gott. Dusch och bad för hela slanten efter massa timmar ute och det var skönt, nu har vi kollat film och käkat popcorn. Snart intar jag soffan igen resten av kvällen och ikväll kommer jag komma i säng tidigt tror jag för att va i solen tar på krafterna. Snart kommer jag börja sova siesta igen känner jag. Det är välbehövligt! 

Imorn är det första veckan igen och får se hur det går och hur det kommer se ut men som jag har fattat det som utan att riktigt fråga och så ännu så kommer jag hämta I i skolan runt 13 och ta med henne hem och laga mat och äta med henne och sedan efter det på eftermiddagen runt 4 hämtar vi A på dagis. Så får se hur de blir men något sådant tror jag. 

Nu ska jag fortsätta kolla in alla balkort man ser överallt och ingenstans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0