Årsfest

Igår fredag var det dags för den årliga årsfesten. Jag har inte varit på många år så det var riktigt kul att dansa loss med brudarna på dansgolvet. God mat var det också, en kanonbra kväll med andra ord :) Det var kort om den kvällen. 

Idag är jag lite seg och trött men ska senare ikväll träffa några brudar som är hemma i Vimmerby. Ska bli kul att mysa och snacka skit med dem. Annars blir det lugnt fram idag. Sitter här och gör lite nytta för en gång skull.

Har pratat på skype med M och A. A fyllde två igår så hon visade vad hon fick och grejade :) Så söt alltså. Man blir alltid på bra humör av att prata med den familjen! 

Nu kommer snart matleveransen ;) Farmor ringde och hade gjort potatisplättar och hennes sådana säger man inte nej till det lovar jag er. Så det ska bli riktigt gott för idag är jag hungrig! Även mormor ringde och ville bjuda mig på mat så blir henne imorn innan fotbollsträningen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0