Det närmar sig

Ledig skön dag! Laddar inför kommande vecka då börjar det, jobb 2,5 vecka framöver :) Har hunnit med att tvätta, plocka lite här hemma och så har jag varit på körskolan. Fordons fasen visste jag skulle va det jobbigste och herregud vad jag måste plugga på det. Matte så det är klart jag inte kan den haha ;)

Börjar bli lite nervös inför min första körlektion som är på torsdag så se till att hålla er inne tidigt på morgonen för då är jag ute och åker på vägarna!

Nu är det några timmar kvar till det är dags för jobb med fotbollen innan kvällsträningen. Surt att vi slutar sent idag bara för imorn är det jag som börjar 07. Usch va tidigt men men, bara att hoppas på att man kan somna så fort som möjligt ikväll och är skapligt pigg imorn. 

Imornkväll blir det Gullringen för lite perfect home partaj, trevligt revligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0