Fas A

Måndag, ny vecka och nya tag i livet för Sofia Berg. Körkort och jobb står hogst i mina prioriteringar nu framöver.

Bad Julia visa mig lite på körskolan och hur man gör eftersom att jag ALDRIG? varit där inne förut. Satte mig utan att titta i böckerna och försökte med fas a bara för att se hur mkt jag kommer ihåg. Det var väl runt 1,5-2 månader sedan jag läste något om körkortet.

Gick helt okej så efter två ggr gick jag hem för då började jag känna magen skrika efter mat. Nu sitter jag här och ska iväg till Louise mys med Sara sedan så innan det tänkte jag plugga teori och kika lite. 

Jobb idag på ny avdelning på Norrgården. Kul kul :) Fick även så jag ska jobba på torsdag och två veckor när Åsa åker till Thailand på semester. Det kändes riktigt gutt när hon frågade om jag kunde jobba då. Kanske inte är alla dagar då det är planeringsdagar och lite sådant men så jäkla nice! 

Det plus att jag har en dag i veckan i nov på annan avdelning också och att de i morse även ringde från Bullerbyn så där kanske det också blir några dagar framöver! När jag kom hem från jobbet ringde de även från Skogsbacken så dit ska jag imorn och jobba 8.30-ca 1515. Hur gutt som helst! Träning på kvällen också,

Så nu vet ni hur mitt liv kommer se ut framöver. Blir nog bra och jag lovar att ja ska hinna träffa alla efterlängtade vänner som jag fortfarande inte har haft tid till. Det blir mkt "avbokningar" nu när jag jobbar som vikarie och jobbet går först but that´s life!
 
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0