Fredag

Måste visst uppdatera lite här hör jag fölk som säger så det är väl lika bra att göra det då. Jobb denna veckan och har gått bra. Igår efter jobbet blev jag liggandes i soffan framför två filmer, Walk the line och Footlose med feber. Sängen tidigt och efter 8 timmar sömn vaknade jag av att kl ringde i morse och ville bara sova mer men jag pallade mig upp och gick till jobbet.

Satt där och gäspade och lekte så gott som det gick. Febrig, frusen och trött men denna dagen gick den också och nu sitter jag hemma framför brasan och väntar på att vi ska käka tacos. Hoppas jag mår bättre imorn då det vankas julbord på Metropol.

Ha en bra helg! 


Saknar familjen :) Men snart så!! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0