Gasen i botten

Gårdagen var riktigt kul :) Kul att träffa alla igen! Höll mig nykter så kom hem till 12 och då blev det sängen. Sov länge idag, halv nio haha. Satte mig och kollade på tv och åt frukost innan farfar kom och hämtade mig för att köra lite bil.

Åkte 1,5 timme så när jag gick ur bilen efter en tur till stugan, nossen, frödinge och allt vad det var var jag helt slut. Det är jobbigt att koncentrera sig så länge ;)

Nu har jag slängt på mig kläder och ska traska till mormor för mat innan det är dags för fotbollsträning i idrottshallen :) 

En dag med mkt saker att göra, det gillar jag! Imorn väntar även jobb och så ska jag se om jag får med Julia ner till körskolan så hon kan visa mig lite hur man ska göra och allt haha ;) Nu jävlar är det körkort som står på schemat haha ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0