Helgen

Gårdagen var ju verkligen toppenbra! Men de visste vi ju redan innan men så kul att bara sitta och prata ha de bra äta och dricka gott! 

Tiden bara sprang iväg men slängde ihop mat och paj och vi åt och drack vin, drinka m.m och bara hade en bra kväll. 

Lika kul var det dock inte idag när jag kom upp och såg hur det såg ut i köket. Glas, plåtar, flaskor och kladd överallt nästan. Men det var bara att sätta igång att plocka bort och diska. Nu är det med andra ord rent och fint igen men nu är det bara ett tag kvar innan jag måste börja bege mig mot Karlbergs eller vad det nu heter för jobb med fotbollen. 

Känner att jag hellre hade gjort något annat denna lördag men men nu är det som det och är om inte hade jag säkert blivit sittande här resten av dagen och vad gör man för nytta då liksom?? Är ju hur pigg och på G som helst, sitter och käkar köttbulemacka och laddar för jobb och träning som är precis efter. Vet någon som kommer va grymt hungrig ikväll. 

Läggdags tidigt och upp ännu tidgare imorn för då åker bästa kusinen och jag till Ullared :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0